czwartek, 17 lipca 2014

My life.

Dzisiaj chciałam Wam opisać jak wygląda moje życie, gdzie uczęszczam, co najczęściej robię, z kim i czy to lubię.


A więc z racji tego, że mamy teraz wakacje, mam trochę więcej czasu niż w roku szkolnym. Jak już mogliście przeczytać w moim opisie interesuje się muzyką, ale to nie w sensie słuchania tylko mam już ukończoną Prywatną Szkołę Muzyczną I stopnia, którą ukończyłam w roku 2011 moim prowadzącym instrumentem był wtedy fortepian/pianino. W między czasie zaczęłam uczyć się w mojej wiosce nauki gry na flecie z czym wiązało się uczęszczanie na orkiestrę dętą (od roku 2006 do teraz) z orkiestry mamy wiele wyjazdów, dołączę teraz trochę zdjęć.



Zdjęcia z ostatniego wyjazdu do Austrii.

Dalej... Po Prywatnej Szkole Muzycznej poszłam znów do Szkoły Muzycznej, lecz to tak jakby "ognisko muzyczne", ale tym razem moim instrumentem był - AKORDEON, tak to może i dziwne, ale spodobało mi się to, myślałam, że to będzie trudniejsze, ale dla chcącego nic trudnego ;) Uczęszczam również do Zespołu Pieśni i Tańca "Halka" gdzie gram oraz czasami tańczę.

Z moich wszystkich obowiązków wszędzie uwielbiam chodzić, najlepsza atmosfera, wspaniali ludzie etc.

Myślę, że w końcu ktoś coś skomentuje. Pomożecie mi tym w większe zaangażowanie w bloga. ;)


Miłego południa Kochani! Liczę na Was.

3 komentarze:

  1. Ja! Ja to skomentuje! Cieszę się, że założyłaś tego bloga ♥ Naprawdę fajny pomysł! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy niemal identyczne zainteresowania :D Czekam na kolejne posty :)
    Chciałabym Cię zaprosić na mojego bloga: naturalnieee-malinowaa.blogspot.com
    Opisuje na nim swoje życie codzienne, pasje oraz poruszam sprawy, które mnie interesują, bądź dotyczą wielu z nas.
    Mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu i zostaniesz stałą czytelniczką. Pozdrawiam i jeszcze raz zapraszam.
    Natalia xx

    OdpowiedzUsuń